تهران ، تهرانپارس ، خیابان اتحاد ، خیابان شهید طوروسیان ، پلاک 38

سوالات متداول

آیا مواد اولیه محصولات بهداشتی هستند؟

کلیه مواد اولیه استفاده شده در تولید ظروف یکبارمصرف کوشا از پتروشیمی هایی تهیه می شوند که حتما دارای گواهی Food grade باشند. همچنین محصولات کوشا دارای مجوز های بهداشتی مورد نیاز برای تولید ظروف هستند که در صفحه اول سایت قابل مشاهده و استعلام گرفتن می باشند.

گواهینامه ها

آیا ارسال رایگان سفارشات وجود دارد؟

بله ، ارسال سفارش ها در مناطق 22 گانه تهران رایگان است

آیا ظروف یکبارمصرف کوشا را میتوان در ماکروویو قرار داد؟

کلیه ظروف یکبارمصرف کوشا قابلیت استفاده در ماکروویو با حداکثر مدت زمان 100 ثانیه با توان 900 را دارا می باشند و به هیچ عنوان نباید در ماکروفر و در معرض حرارت مستقیم قرار گیرند.

آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟

بله ، در صورتی که هنگام خرید, گزینه "کارتنی" را انتخاب نمایید ، ضمن خرید کارتنی از محصول مورد نظر ، تخفیف بیشتری نیز در قیمت محصولات لحاظ خواهد شد.

همچنین برای خرید عمده می توانید با شماره تلفن [73067-021 و یا 09359199220 با بخش عمده فروشی] تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ و تلگرام به شماره 09359199220 پیام ارسال کنید.

آیا بعد از خرید امکان مرجوعی و تعویض محصولات وجود دارد؟

با توجه به اینکه رضایت مشتری همیشه یکی از اهداف اصلی شرکت بوده و هست، بنابراین شما بعد از هر خرید، می توانید با واحد فروش تماس گرفته و نسبت به مرجوعی یا تعویضی کالای خود اقدام نمایید.

آیا امکان خرید حضوری ظروف یکبارمصرف کوشا وجود دارد؟

بله ، شما میتوانید ضمن هماهنگی از طریق شماره تماس 09931778327 به آدرس تهران ، تهرانپارس ، خیابان اتحاد ، خیابان شهید طوروسیان تشریف آورده و ضمن بازدید از محصولات اقدام به خرید نمایید.

چگونه می توانم رمز عبور خود را بازیابی کنم؟

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می توانید به صفحه ورود به سایت کوشا آنلاین مراجعه کنید و گزینه "فراموشی رمز عبور" را کلیک کنید. سپس، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و دستورالعمل های بازیابی رمز عبور را دنبال کنید.

چگونه می توانم در سایت کوشا آنلاین ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در سایت کوشا آنلاین، به صفحه ثبت نام در سایت مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

آیا تمام محصولات شما در سایت موجود هستند؟

ما تلاش می کنیم تا تمام محصولات خود را در سایت موجود داشته باشیم. با این حال، ممکن است برخی از محصولات به طور موقت ناموجود باشند. در صورتی که محصول مورد نظر شما در سایت موجود نبود، می توانید با شماره تلفن 09931778327 تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ به شماره 09931778327 پیام ارسال کنید تا از موجود شدن آن مطلع شوید.

سفارش خود را چه زمانی دریافت خواهم کرد؟

زمان تحویل سفارش به محل سکونت شما و نوع روش ارسال انتخابی بستگی دارد. به طور معمول، سفارش‌ها در تهران 1 تا 2 روز کاری و در سایر شهرها 3 تا 5 روز کاری تحویل داده می شوند.

هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

هزینه ارسال سفارش به شهر و استان شما بستگی دارد. در مناظق 22 گانه تهران در صورتیکه مبلغ سفارش شما بیشتر از 500 هزار تومان باشد ارسال رایگان خواهد بود که حداکثر ظرف 48 ساعت بعد از شفارش تحویل داده خواهد شد. همچنین در صورتیکه نیاز به دریافت فوری سفارش خود باشید با انتخاب روش ارسال فوری که هزینه آن 150 هزار تومان می باشد سفارش خود را نهایتا تا سه ساعت بعد از ثبت سفارش دریافت خواهید کرد.

در شهرستانها نیز دو روش برای دریافت سفارش وجود دارد که باربری و تیپاکس می باشند. در روش باربری هزینه ارسال ارزانتر از تیپاکس می باشد اما ارسال به درب منزل نبوده و با توجه به رسیدی که برای شما ارسال می شود می بایست با باربری مربوطه هماهنگ نموده و نسبت به دریافت مرسوله خود اقدام نمایید. در رابطه با ارسال با تیپاکس که نسبت به باربری کمی گرانتر بوده دیگر دغدغه تحویل سفارش خود را ندارید چرا که سفارش مستقیما به آدرس نوشته شده در هنگام ثبت سفارش ارسال خوهد شد. 

ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا

جهت مشاهده وب سایت رسمی شرکت کوشا پلاست نیکان اینجا را کلیک نمایید.