راحتی در میهمانیها ، صرفه جویی در زمان ، با ظروف یکبار مصرف کوشا

آشپزی با ظروف یکبار مصرف لوکس کوشا  – در اینجا دستورالعمل های آشپزی جالبی رو که در کوتاه ترین زمان میتونید اماده کنید خدمتتون ارائه میدیم.

کاناپه چیلی

سالاد الویه

رول ژامبون

کاناپه مرغ و شوید

کاناپه مرغ و پسته

مرغ و باربیکیو

مرغ و بادام

کاناپه تریاکی

فلافل

حمص

سالاد ماکارونی

کاناپه مرغ و کرفس

سالاد سزار

سالاد انتروکوت

از ظروف یکبار مصرف و چندبار مصرف کوشا در میهمانیها ، جشن ها و مراسم های مذهبی می باشد. این ظروف با تنوع بیش از 350 نوع محصول و همچنین بیش از 18 نوع رنگ جذاب و متنوع  مناسب برای تمامی سلیقه ها و سنین می باشند.

ویدیوی ظروف یکبار مصرف کوشا

از طریق این لینک می توانید به صفحه ویدیوی محصولات دسترسی داشته تا احساس بهتری نسبت به محصولات داشته باشید.

برای مشاهده سایر ظروف یکبار مصرف لوکس کوشا لطفا بر روی دسته محصولات مورد نظر خود کلیک نمایید.

ظروف یکبار مصرف و چندبارمصرف کوشا با تنوع بیش از 300 مدل از انواع ظروف شامل ظروف رستورانی بیرون بر ، ظروف پذیرایی ، دیس ، بشقاب ، پیاله ، قاشق ، چنگال ، کارد ، انواع ظروف یکبار مصرف دسری ، انواع مختلفی از جام ها ، لیوان های یکبار مصرف لوکس جهت سرو انواع نوشیدنی های مختلف اسموتی و… ، سینی های پلاستیکی ، سفره های یکبارمصرف کاغذی و نانو که همگی در شرکت کوشا پلاست نیکان طراحی ، تولید می شوند ، از مواد اولیه کاملا بهداشتی و درجه یک در فضای تولیدی کاملا بهداشتی منطبق با استاندارد های روز اروپا ساخته شده اند و دارای تمامی گواهینامه های بهداشتی ، کیفیتی و مدیریتی می باشند. جهت مشاهده گواهینامه های بهداشتی شرکت کوشا پلاست نیکان اینجا را کلیک نمایید.

نکته مهم

نکته بسیار مهم در استفاده از ظروف یکبار مصرف لوکس کوشا قرار گیری آنها در ماکروویو می باشد که این ظروف قابلیت قرار گیری در ماکرو ویو تا مدت زمان حداکثر 100 ثانیه با توان 900 وات را دارا می باشند و به هیچ عنوان در معرض حرارت مستقیم و فر قرار گیرند.