کاتالوگ محصولات کوشا


دانلود pdf
































































































سری ظروف یکبار مصرف لونا شامل 24 مدل میباشد که شامل دیس ، بشقاب ، پیاله و لیوان های مخصوص سری لونا میباشد که از نظر سایز دارای تنوع بسیار کاربردی و مفید و مناسب هر سلیقه ای می باشد. همچنین پیاله های یکبار مصرف و چندبار مصرف لونا دارای درب مخصوص می باشد برای نگه داری مواد غذایی مناسب می باشند. سری ظروف یکبار مصرف لونا طوری در نظر گرفته شده است که به خودی خود یک سرویس کامل می باشد که تمام محصولات آن با هم همخوانی دارند و در کنار هم جلوه ای زیبا و فوق‌العاده به معرض نمایش میگذارد.

سری ظروف یکبار مصرف لوکس بالغ بر ۲۰ مدل میباشد که شامل دیس ، بشقاب ، پیاله و لیوان های مخصوص سری لوکس میباشد که از نظر سایز دارای تنوع بسیار کاربردی و مفید و مناسب هر سلیقه ای می باشد. همچنین پیاله های یکبار مصرف و چندبار مصرف لوکس دارای درب می باشند که برای نگه داری مواد غذایی مناسب هستند. سری یکبار مصرف و چندبارمصرف لوکس طوری در نظر گرفته شده است که به خودی خود یک سرویس کامل می باشد که تمام محصولات آن با هم همخوانی دارند و در کنار هم جلوه ای زیبا و فوق‌العاده به معرض نمایش میگذارد. موارد استفاده از ظروف یکبار مصرف و چندبار مصرف کوشا در میهمانیها ، جشن ها و مراسم های مذهبی می باشد.

ویدیوی محصولات

از طریق این لینک می توانید به صفحه ویدیوی محصولات دسترسی داشته تا احساس بهتری نسبت به محصولات داشته باشید.

برای مشاهده سایر ظروف یکبار مصرف لوکس کوشا لطفا بر روی دسته محصولات مورد نظر خود کلیک نمایید.

ظروف یکبار مصرف و چندبار مصرف کوشا با تنوع بیش از 300 مدل از انواع ظروف شامل ظروف رستورانی بیرون بر ، ظروف پذیرایی ، دیس ، بشقاب ، پیاله ، قاشق ، چنگال ، کارد ، انواع ظروف یکبار مصرف دسری ، انواع مختلفی از جام ها ، لیوان های یکبار مصرف لوکس جهت سرو انواع نوشیدنی های مختلف اسموتی و… ، سینی های پلاستیکی ، سفره های یکبارمصرف کاغذی و نانو که همگی در شرکت کوشا پلاست نیکان طراحی ، تولید می شوند ، از مواد اولیه کاملا بهداشتی و درجه یک در فضای تولیدی کاملا بهداشتی منطبق با استاندارد های روز اروپا ساخته شده اند و دارای تمامی گواهینامه های بهداشتی ، کیفیتی و مدیریتی می باشند. جهت مشاهده گواهینامه های بهداشتی شرکت کوشا پلاست نیکان اینجا را کلیک نمایید.

نکته مهم

نکته بسیار مهم در استفاده از ظروف یکبار مصرف لوکس کوشا قرار گیری آنها در ماکروویو می باشد که این ظروف قابلیت قرار گیری در ماکرو ویو تا مدت زمان حداکثر 100 ثانیه با توان 900 وات را دارا می باشند و به هیچ عنوان در معرض حرارت مستقیم و فر قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *