با کلیک بر روی دکمه "مشاهده محصولات" در زیر رنگ مورد علاقه خود تمامی محصولاتی که آن رنگ مورد نظر را داشته باشند برای شما فیلتر خواهد شد.

رنگ شفاف یا همان بیرنگ بدون استفاده از هیچ گونه مستربچ رنگی و افزودنی دارای شفافیت و درخشندگی استثنایی

رنگ سفید مات که کاملا دارای درخشندگی مناسبی می باشد.

رنگ مشکی مات نیز مانند رنگ سفید بسیار برق و جذاب می باشد

رنگ های بلک لایت بدلیل استفاده فلوروسنت در آنها و همچنین با نورپردازی UV به طرز خیره کننده ای جلب توجه می کنند. همچنین این رنگ به صورت شیشه ای بوده و در نور طبیعی نیز از سایز رنگ های دیگر درخشنده تر می باشد.

رنگ های تم تولدی کوشا که دارای چهار رنگ می باشد همانند رنگ های سفید و مشکی به صورت کاملا براق و درخشنده و همچنین این رنگ ها به صورت مات می باشند و داخل محصولات نمایان نیست.

مجموعه رنگ های پاستلی کوشا رنگ های فوق‌العاده شیک و  دارای طیف ملایمی هستند. استفاده و ترکیب رنگ های پاستلی یکی از بهترین روش ها برای سفره آرایی و تزیین در مهمانی و جشن های تولد می باشد.

رنگ های متالیک که شامل دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد که مخصوص افرادی با سلیقه های خاص و منحصر بفرد در نظر گرفته شده است

ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا در شرکت کوشا پلاست نیکان (سهای خاص) با استفاده از بهترین مواد اولیه بهداشتی و جدید ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند. رنگ های مورد استفاده در محصولات همگی دارای گواهینامه های کیفیتی و بهداشتی بوده که در صورت تمایل می توانید از اینجا در سایت اصلی شرکت کوشا پلاست نیکان گواهینامه ها را مشاهده نمایید.