ظروف چند بار مصرف لوکس در واقع همان ظروف یکبار مصرفی هستند که می توان از آنها چند بار استفاده نمود بدون اینکه به کیفیت ظروف آسیبی وارد شود.

ویژگی های ظروف چند بار مصرف لوکس:

ظروف چند بار مصرف لوکس که امروزه به وفور استفاده می شوند، عموما دارای ضخامت بیشتری نسبت به نمونه های یکبار مصرف هستند. از همین رو می توان از آنها برای چند بار  استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که در زمان تهیه این ظرف ها باید فاکتورهای متفاوتی را در نظر گرفت. در غیر این صورت ظروفی را تهیه می نمایید که با استفاده چندباره از کیفیت آنها کاسته شده و روی غذاها نیز تاثیر منفی دارند. ویژگی های ظروف چند بار مصرف لوکس به قرار زیر می باشند:

  • ظروف چند بار مصرف در برابر نور خورشید نباید به هیچ وجه لکه یا ناخالصی را نمایش دهند.
  • می بایست حتما دارای پروانه بهداشتی ساخت با شماره مربوطه باشد که میتوان همان شماره را در سایت سازمان غذا و دارو استعلام نمود.
  • به مواد اولیه بکار رفته در ساخت ظروف چند بار مصرف لوکس لازم است توجه نمایید. عموما این مواد اولیه روی بسته بندی ظروف درج شده اند.
  • ظروف چند بار مصرف لوکس با کیفیت را شما می توانید داخل مایکروویو و فریزر نیز نگهداری نمایید. در این شرایط ظرف های مذکور کیفیت اولیه خود را حفظ می نمایند.
ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا

خرید ظروف چند بار مصرف لوکس:

برای خرید ظروف چند بار مصرف لوکس لازم است تا حتما از شرکت و برند معتبر خرید خود را انجام دهید. در بین شرکت های تولیدکننده، برند کوشا از لحاظ کیفی در جایگاه خوبی قرار دارد. این ظروف ضخامت بالایی دارند و می توان با خیالی راحت از آنها استفاده نمود.

مزایای ظروف چند بار مصرف لوکس کوشا:

در حال حاضر افراد زیادی از ظروف چند بار مصرف لوکس بهره می برند. چون این ظرف ها دارای سایز ها و طراحی های مختلفی هستند می توانید از آنها برای مصارف مختلف استفاده کنید برخی از مزیت های این ظروف به قرار زیر هستند:

  • می توانید آنها را درون فریزر قرار دهید و غذا ها را برای طولانی مدت نگهداری نمایید.
  • این ظرف ها دارای رنگ بندی ها و سایز بندی مختلفی هستند از همین رو می توانید برای مهمانی ها و مجالس از آنان بهره ببرید.

آشنایی با ظروف چند بار مصرف لوکس

  • چون وزن زیادی ندارند، می توان از آنها برای مسافرت،گردش و حتی در رستوران هایی که غذای بیرون بر دارند، بهره برد.
  • این ظروف اغلب دارای درب می باشند و تا حد زیادی میتوانند به آب بند بودن ظرف کمک کنند.
  • این ظرف ها حرارت را به راحتی انتقال نمی دهند لذا می توان از آنها برای نوشیدنی های گرم نیز استفاده نمود.

ظروف چند بار مصرف لوکس قابلیت شستشو دارند و لکه ها به راحتی از روی آنان تمیز می شود. شما می توانید حتی این ظروف را داخل ماشین ظرفشویی قرار داده و اگر از سیستم خشک کن ماشین ظرفشویی نیز استفاده نمایید پس از شستشو ، ظروف کاملا به شکل اولیه خواهند بود.

منابع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *