به راحتی هر چه تمام تر مهمونی هاتون رو با ظروف یکبار مصرف و چندبار مصرف کوشا برگزار کنید.

همه ما ميدونيم كه ميزبانى كار راحتى نيست و هميشه مسئوليت سخت و اصلى بر دوش ميزبان هست. اما حالا چيكار كنيم كه وقتى ميزبان هستيم حس خستگى نداشته باشيم و بتونیم از حضور مهمونامون لذت ببريم.

مهمانی

در مرحله اول نظافت و پاكيزگى فضاى خونه مهمه كه همه ماها طبق روتين خونه تكونى داريم و بهتره قبل از مشخص كردن تاريخ مهمونى يه دستى به سر و گوش خونه بكشيم و فضا رو براى ورود مهمونامون آماده كنيم كه روز موعود استرس كثيفى سراميك و گرد و خاك رو تلويزيون و لكه هاي روي ميز و آينه رو نداشته باشيم.

مهمانی

مرحله بعدي تهيه اقلام و خوراكي هاست ...
همگی ميدونيم كه فروشگاه هاى زنجيره اى تخفيفات خوبى رو اجناسشون دارن همينطور براى تهيه ميوه و اقلام صيفى جات مراكز تره بار قيمت مناسب ترى داره اما اگه شاغل هستين و يا حوصله صف طولانى رو ندارين ميتونين از اسنپ فود به راحتى خريد كنيد يا از سايت ديجى كالا سفارش سوپرماركتى بديد.  براى اقلام تره بار هم پيشنهاد ميكنيم تره بار سبزى من رو امتحان كنيد.

مهمانی

میرسیم به مرحله آماده سازی غذا و دسر و خوراکی های پذیرایی...
شاید سخت ترین مرحله همین مرحله باشه. بهتره غذاهایی رو انتخاب کنیم که بیشتر مورد پسند هستن و حتما سلیقه مهمونها رو در نظر بگیریم. 
میتونیم غذاهای متنوع رو تو تعداد کم درست کنیم یا برای سهولت در سرو از ظروف تک پرسی و تک نفره سرو کنیم. در قسمت آشپزی با کوشا چندین آموزش فینگرفود و غذای ایرانی رو از یکی از بهترین و نامی ترین کترینگ ها به اسم مزه بار داریم که حتما محتوای اموزش مفیدی داره سر بزنید و نکات آموزش آشپزی رو بکار ببرید.

معمولا همه ماها تو‌ گوگل و شبکه های مجازی ایده ها رو جستجو میکنیم و‌ اون چیزی که به هدفمون نزدیک تر هست رو اجرا میکنیم. وقتی اسم دورهمی و مهمونی میاد وسط ، عکسهای خوشمزه و خوش رنگ و لعاب خیلی به چشم میاد. مزه و طعم غذا یه طرف ، دیزاین و نحوه سرو هم یه طرف. همون طور که میدونیم شکل و رنگ ظرف تاثیر زیادی تو دیزاین غذا داره. که تو اکثر مهمونی ها و پارتی ها سعی میزبان بر اینه که جدا از اینکه بهترین و خوشمزه ترین غذاها رو بپزه یا بخره ، تو بهترین و لوکس ترین ظروف نیز اونا رو سرو کنه.

ظروف چینی و آرکوپال و شیشه ای و ... میتونن این رو دغدغه رو به بهترین شکل ممکن برآورده کنن ولی خب تقریبا میشه گفت دو تا مشکل مهم و اساسی دارن که یکیش دردسر و زحمت شستن اوناست بعد از مهمونی که واقعا ضدحال خیلی بزرگیه (حتی با داشتن ماشین ظرفشویی چون یه سری از ظروف حساسن و احتمال داره تو ماشین خراب بشن). مشکل دوم هم ریسک شکسته شدن اوناست که واقعا از مورد اول به مراتب مهمتره ( مخصوصا تو این دوره زمونه و اینکه تو مهمونی دو سه تا بچه شیطون هم باشه که دیگه هیچی).

به همین دو تا دلیل حدودا چند سالی هست که فرهنگ مردم تغییر کرده به استفاده از ظروف یکبار مصرفی که بتونه از یه طرف جایگزین ظروف دائمی باشه و از طرف دیگه اونقد شیک و لوکس باشه که دیزاین و ظهار مهمونی رو خراب نکنه. ظروف یکبار مصرف و چند بار مصرف کوشا از سالهای قبل دقیقا با همین هدف به بازار عرضه گردید و با سبد کالایی حال حاضر خود که بالغ بر 400 مدل محصول و بیش از 18 نوع رنگ بندی هست پاسخگویی تمام نیاز مخاطبین خود خواهد بود. 

برگزاری مهمانی

حالا چیزی که سبب شده این برند تا این حد معروف و محبوب باشه اینه که کار همه خانومای کدبانو رو راحت کرده برای اینکه هم شکل و قیافه شیکی داره و اصلا شبیه ظرفای یکبار مصرف قدیم نیست که غذا رو از ریخت و قیافه دور کنه ، و اینکه با تنوع محصولات بالا و رنگ بندی های مختلفی که داره پاسخ گوی همه سلیقه هاست. سایت کوشا آنلاین به صورت ۲۴ ساعته از شبانه روز آماده ثبت سفارش هست و میتونه خستگی بعد از مهمونی و شستن ظرف و‌ ظروف رو کم کنه.
برای دسترسی بهتر و راحت تر به سایت کوشا آنلاین سر بزنید با این کار فقط کافیه قابلمه هارو بشورید بقیه ظرفها با کوشا !

برگزاری میهمانی

4 دیدگاه در “چطور یه مهمونی آسون و بی دردسر برگزار کنیم؟؟

  1. ارسلان گفت:

    سلام ، یه سوال داشتم برای شهرستان هم ارسال محصول دارید؟

    1. مدیر سایت گفت:

      بله برای تمامی شهرستان ها در سراسر کشور از طریق باربری و تیپاکس ارسال می کنیم.

  2. مظاهری گفت:

    سلام
    از طریق پست پیشتاز ارسال ندارین؟ اخه تیپاکس ۶۰، ۷۰ تومن میگیره، اندازه سبد خرید میشه هزینه ارسالش

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام بله ارسال داریم. ولی شما تیپاکس رو انتخاب کنید و در توضیحات بفرمایید که با پست ارسال بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *