سیستم امتیاز دهی ظروف یکبارمصرف کوشا

توضیحات کلی

در اینجا قصد داریم با توجه به خرید دوستان عزیزمون در سایت ، اعتبار ناقابلی رو تقدیمتون کنیم تا برگ سبزی باشه تحفه درویش....

در ادامه روال کلی و همچنین جزئیات مربوطه رو خدمتتون ارائه میدیم.

اول از همه باید بگیم که هر امتیاز معادل هزار تومنه به این معنی که زمانی که شما بخواین امتیازاتتون رو به کیف پولتون تبدیل کنید به ازای هر امتیاز 1000 تومن به کیف پولتون اضافه میشه.

در نظر داشته باشید که برای استفاده از اعتبار خودتون می بایست در صفحه کاربری در قسمت "امتیازات من" گزینه "تبدیل امتیاز به اعتبار کیف پول" رو بزنید تا امتیازاتتون به مبلغ تبدیل و به کیف پولتون اضافه بشه. همچنین کمترین امتیاز مجاز برای تبدیل به کیف پول 10 امتیاز و در طول روز فقط یکبار میشه امتیازاتتون رو به کیف پول تبدیل کنید. 

مورد بعدی اینه که اعتبار جمع آوری شده توسط شما عزیزان به هیچ وجه تاریخ انقضا ندارن و هر زمانی که دلتون خواست میتونید اون امتیازات رو تبدیل کنید 

از امتیاز گرفتنو تبدیلشون به اعتبار که بیایم بیرون میرسیم به کد تخفیف های یکبارمصرف که اونم بابت خرید و یا ثبت نام در سایت به دوستان عزیزمون تقدیم میشه.

و در نهایت شما هر بار با مراجعه به صفحه کاربری خودتون می تونید از امتیازات ، کیف پولتون و ... با خبر بشید.

صفحه کاربری

خب دیگه توضیحات کافیه و بریم سراغ اصل داستان...

ثبت نام

بعد از ثبت نام در سایت ، یک کد تخفیف یکبار مصرف 5 درصدی برای شما پیامک می شود که شما می توانید در اولین خرید خود از آن استفاده نمایید.

همچنین 10 امتیاز در پروفایل شما به عنوان جایزه ثبت نام در سایت اضافه می شود.

بازدید از نوشته ها محصولات

به ازای هر بازدید از نوشته ها و صفحات محصولات یک امتیاز به امتیازات شما اضافه خواهد شد. حداکثر جمع آوری امتیاز در هفته 10 امتیاز می باشد. همچنین حداقل مدت زمان بازدید از نوشته ها و صفحات محصول 60 ثانیه می باشد.

پذیرش دیدگاه در نوشته ها و محصولات

به ازای هر پذیرش هر دیدگاه شما در نوشته ها و صفحات محصولات 2 امتیاز به امتیازات شما اضافه خواهد شد. حداکثر جمع آوری امتیاز در هفته 10 امتیاز می باشد. همچنین این امتیاز به اولین دیدگاه شما لحاظ میگردد

خرید محصولات

امتیاز گیری در هنگام خرید محصولات به این صورته که بر اساس حجم خرید شما محاسبه میشه و به ازای خرید هر 25,000 تومن ، یک امتیاز دریافت خواهید کرد.

به عنوان مثال اگر خرید شما 1,000,000 تومان باشد ، امتیاز کسب شده شما 25 خواهد بود که با تبدیل آن به کیف پول میتوانید 25 هزار تومان اعتبار برای خرید های بعدی خود کسب کنید.

محدودیت امتیاز گیری در روز برای این آیتم وجود نداره.

همچنین اگر نیاز به توضیحات بیشتر در این خصوص داشتید می توانید با مراجه به صفحه تماس با ما با راههای ارتباطی با کارشناسان ما توضیحات بیشتری در خصوص کسب نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *