[ez-toc]
ولنتاین چه روزی است ؟

از مهم ترین روزهایی که در سرتاسر جهان به خاطر وجود عشق پاک و راستین جشن میگیرند روز ولنتاین است. این روز در تاریخ مسیحیان ۱۴ فوریه است. در مذهب مسیحیت این روز از ارزش بسیار والایی برخوردار است وبا نزدیک شدن به این واقعه همه مردم در تکاپوی تهیه هدیه ولنتاین و ابراز عشق و محبت خود به معشوقه شان هستند.

اما در واقع همه چیز عشق و عاشقی و کادو دادن و گرفتن نیست.

ولنتاین یکی از زیباترین روزها در بین عاشقان است چراکه در این روز برای ابراز عشق خود برای کسی را که دوستش دارند و به آن اهمیت میدهند کادوهای رنگی رنگی البته با رنگ های قرمز که عشق و دوست داشتن را نشان میدهد هدیه می دهند. تزیین منزل, تزیین باکس کادو, همه اینها باید با سلیقه و حوصله انجام شود تا بهترین روز را برای عشقتان بسازید.

ولنتاین چیست؟

یکی از به یاد ماندنی ترین و لذت آورترین مراسم ها ، روز ولنتاین است که در آن هرکسی چیز ویژه ای را برای این روز زیبا آماده می کند تا عشق و علاقه خود را به مخاطب خود ابراز کند.با نزدیک شدن به روز ولنتاین یا در واقع روز عشق در ایران باستان (سپندار مذگان) ، همه عاشقان در تلاشند تا هدیه ای بی نظیر و زیبا برای ابراز عشق و علاقه خود به شخصی که دوست دارند ، در بهترین حالت آماده کنند.

در واقع تزیین جعبه ولنتاین و قرار دادن هدیه مورد نظر در داخل آن گزینه بسیار جذاب و عاشقانه ای است که هرکسی متناسب با سلیقه خود آن را تزئین می کند.

همه برای ابراز و اثبات عشق خود سعی می کنند بهترین هدیه را به زیباترین شکل ممکن به معشوق خود هدیه دهند تا از آن به عنوان خاطره ای به یاد ماندنی و لذت بخش ساخته شود. در کشورهای غربی معمولاً از شکلات برای هدیه روز ولنتاین استفاده می شود اما در ایران نوع هدیه متفاوت است و غالباً از هدایایی مانند شاخه های گل ، عطر و ادکلن به عنوان کادو استفاده می شود.

البته در سالهای اخیر این روند تغییر کرده و ایرانی ها هم با توجه به سبک غربی هدایای خود را تزیین میکنند.

ولنتاین با ظروف یکبارمصرف لوکس کوشا
تاریخچه ولنتاین چیست؟

افسانه های مختلفی درباره این مسئله وجود دارد که هر کدام داستانی را برای خود روایت میکنند. در ادامه آن ها را خواهیم فهمید. برای پاسخ به این سوال باید برگردیم به حدود ۲۵۰ تا ۲۷۰ سال بعد از میلاد مسیح یا همان سده سوم میلادی.

در آن زمان کلودیوس دوم امپراتور روم بود که جنگ آوران زیادی را تربیت میکرد. او به این باور سربازانی که مجرد هستند و خانواده ای ندارند بسیار قوی ترو کارآمد تر از سربازانی هستند که متاهل و دارای خانواده اند.به همین منظور طی یک دستور عجیب ازدواج پسران مجرد را ممنوع اعلام کرد .اما سنت ولنتاین کشیش کلیسای کاتولیک که مردی احساساتی و موافق تشکیل خانواده بود اعتقادی به این قضیه نداشت.

به همین دلیل بصورت مخفیانه شروع به قانون شکنی کرد و ازدواج پسران را با دختران مورد علاقه شان جاری ساخت. این روند ادامه داشت تا آن هنگام که پرده از راز وی برداشته شد و این خبر به گوش پادشاه رسید. کلودیوس دوم بلافاصله دستور داد که او را به زندان بیاندازند تا در اثر شکنجه های طاقت فرسا جان دهد. بنا بر یک روایت مسیحیان به پاسداشت این کار بزرگ ولنتاین روز مرگ او را روز عشق نامیده اند.

چه شد که این روز به وجود آمد؟

به روایتی دیگر ولنتاین خود در روزهایی که در زندان سپری میکرد عاشق دختر زندان بان خود شد و نامه هایی را برای او می نوشت . قبل از مرگش آخرین نامه را برای او با امضای « از طرف ولنتاین تو » فرستاد.

به همین دلیل سال های سال در این روز کارت ها  و نامه هایی در سرتاسرجهان عشاق به یکدیگر میدهند و علاقه و محبت خود را ابراز میکنند. داستان دیگری در این باره وجود دارد که می گوید کلیسای کاتولیک برای از بین بردن شرک و بت پرستی روز ولنتاین را جایگزین جشن بت پرستی کرد. در هر صورت هرکدام از این افسانه ها درست باشد فرقی نمیکند. سنت ولنتاین یک قهرمان دلسوز و عاشق خواهد ماند.

ولنتاین با ظروف یکبارمصرف لوکس کوشا
در روز ولنتاین چه کنیم ؟

اما از تاریخچه این روز که بگذریم میرسیم به بحث جذاب مراسم این روز. عشاق بی‌صبرانه منتظر روز ولنتاین هستند و دوست دارند با خرید هدیه ای هر چند کوچک اما به‌یادماندنی به عشق‌شان یادآور بشوند که همچنان دوستش دارند و به یادشان هستند.

ولنتاین نیز مانند روزهای خاص دیگر مراسم و آیین خاص خودش را دارد. این مراسم در هر جای دنیا ممکن است با هم تفاوت داشته باشد، اما معمولاً خرید گل به همراه شکلات جعبه‌ای با یک عروسک کوچک خرسی برای کسی که دوستش دارید، جزو الزامات (سمبل) و رسوم روز ولنتاین است. همچنین محل برگزاری این مراسم، فضا و خوراکی ها هم مهم هستند که در ادامه به یک یک اینها میپردازیم.

خیلی از آقایان چند روز قبل از ولنتاین و حتی ماه‌ها قبل درگیر فکر کردن به این هستند که چی واسه کسی که دوستش دارم، بخرم؟ خانم‌ها به چی علاقه دارند؟ چی بخرم که همسرم از هدیه‌ام خوشش بیاد؟ بهترین کادویی که توی ولنتاین می‌تونم بخرم چیه؟

این را بدانید که کادو بهانه‌ست و همین که با رفتارتان نشان بدهید که چه قدر دوستش دارید زیباترین کادو برای خانم شماست. وجود کسی که بدون منت به شما عشق می‌ورزد بزرگترین نعمت است. عشق بی انتهاست و با اعداد و ارقام سر و کار ندارد. عشقی که خاص باشد همه جوره شما را پذیرا خواهد بود. با کادو یا بی کادو همواره به شما عشق خواهد ورزید.

اما اگر می‌خواهید این روز را خاطره کنید. من شما را با چندین کادوی شگفت‌انگیز و خاص برای خانم‌ها در روز ولنتاین آشنا و به شما پیشنهاد می‌کنم که حتماً برای یک‌بار هم شده خریداری کنید تا لبخند رضایت را بر چهره خانم‌هایتان ببینید.

ولنتاین با ظروف یکبارمصرف لوکس کوشا

 

 

هدیه ها
  1. تابلو ژیوار

    تابلوهای ژیوار را میتوان یکی از بهترین کادوهای مناسبی دانست. در این دسته بندی بیش از 10 نوع مختلف تابلو وجود دارد که میتوانید به مناسبت های مختلف از آن استفاده نمایید. تابلو ژیوار آسمان، عدد، حرف، قلب، لوکیشن و …

  2. ماگ

    یکی از هدیه های زیبا و کاربردی که در روز ولنتاین که میتوانید با طرح مورد علاقه فرد مورد نظر هدیه بدهید.

  3. موزیک باکس

    جعبه موزیکال سالهاست به عنوان یک هدیه کلاسیک برای مناسبت های مختلف خریداری می شود. به خصوص مناسبت هایی که در آنها پای عشق و عاشقی وسط باشد. به همین دلیل موزیک باکس، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدیه تولد یا هدیه ولنتاین است.

  4. عطر

    طراحی میز با شمع و گل های قرمز نیز تاثیر زیادی در زیبایی خانه در این روز دارد. همچنین برای ایجاد فضایی متفاوت در خانه می توانید از گلبرگ های خشک شده، بادکنک  قرمز و قلبی شکل، کاغذ رنگی و مقوا با استفاده از تزئینات زیبا و ایجاد دکوری زیبا و رمانتیک استفاده کنید

خوراکی های شب ولنتاین

تهیه ی غذای مورد علاقه نیز می تواند به عنوان یک کادو ولنتاین خوراکی با ارزش در نظر گرفته شود. اگر دست پخت خوبی دارید در این زمینه در اولین مرحله سعی کنید یک غذای خوشمزه و مورد پسند معشوقه تان را تهیه کنید. او را به یک وعده ی شام دعوت کنید ولی اگر در این زمینه مهارت کافی ندارید می توانید برای شب ولنتاین یک رستوران شیک را رزرو کرده و با انتخاب غذاهای مورد علاقه ی او یک کادو ولنتاین خوراکی آماده کنید بدون تردید او از دریافت این هدیه ی باارزش خوشحال خواهد شد.

ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف لوکس کوشا

***ولنتاین با ظروف یکبارمصرف لوکس کوشا

ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف لوکس کوشا با رنگ بندی های جذاب قرمز و مشکی برای تزیین ، چیدمان و سرو انواع غذا و خوراکی های  مخصوص روز ولنتاین کاملا مناسب می باشند که به همین جهت این دو رنگ از امروز تا روز ولنتاین دارای تخفیف ویژه ای هستند.

جهت مشاهده کلیه محصولاتی که دارای این رنگ هستند لطفا از طریق منوی بالای سایت قسمت “ظروف یکبارمصرف” و یا از طریق این لینک دسته بندی ظروف را مشاهده و محصول و رنگ بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *