معرفی محصول جدید خرید ظروف یکبارمصرف لوکس

محصول جدید از سری الگانس ، تاینی نام داره و به دلیل ضخامت نازک و مستحکمی که داره میتونه  جزو ظروف یکبارمصرف لوکس ویا حتی ظروف چندبارمصرف در نظر گرفته بشه. حجم این ظرف 250 سی سی هست. این محصول دارای درب نیز می باشد و  طراحی آن طوری در نظر گرفته شده که حدود 5 میلیمتر با بدنه همپوشانی داشته باشه. ابعاد داخلی ظرف جدید تاینی (طول: 13 ، عرض: 8 و ارتفاع 4.5)سانتیمتر می باشد.

بسته بندی محصول

بسته بندی این محصول به صورت پک سه عددی با درب می باشد بدین معنی که سه عدد بدنه به همراه سه عدد درب بر روی هم به صورت شیرینک شده بسته بندی می شوند.

کاربرد محصول خرید ظروف یکبارمصرف لوکس

سری ظروف الگانس دارای سایز های 500 ، 1000 ، 1500 ، 2500 ، 3500 و 5000 سی سی هستند ، که با توجه به نیاز بازار و همچنین درخواست مشتریان سایز کوچکتری از این محصول پرمصرف، در چرخه تولید قرار گرفت و به بازار عرضه شد.

جهت مشاهده سری کامل ظروف الگانس اینجا را کلیک نمایید.

این ظرف به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و food grage و همچنین تولید در فضایی کاملا بهداشتی و تمیز ، برای سرو یک نفره فینگرفودهای گرم شامل انواع رول های مختلف ، سمبوسه ها ، کروسان ها و همچنین فینگرفودهای سرد شامل انواع  کاناپه ها ، سالادها و غیره کاربرد دارد. همچنین از این  محصول  میتوان جهت بسته بندی انواع آجیل ، تنقلات و سایر سوغات خوراکی استفاده نمود. کاربرد جدیدی که اخیراً مورد استقبال فراوانی قرار گرفته ، استفاده از این محصول در مراسم های مختلف دانشجویی از سمینارها ، همایش ها و همچنین جلسات دفاع از پروژه ها و پایان نامه ها می باشد.

یک نکته خیلی مهم که باید راجع به ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا حتما مدنظر داشته باشین اینه که این ظروف به هیچ عنوان نباید در معرض حرارت مستقیم و در داخل فر قرار بگیرن ولی جهت گرم کردن میتوان در مدت زمان حداکثر 100 ثانیه با توان 900 وات داخل ماکروویو قرار گیرند.

ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا

 

نکته مهمی که در خرید ظروف یکبارمصرف لوکس کوشا وجود داره توجه به بحث بهداشته. مواد اولیه استفاده شده در ساخت ظروف یکبارمصرف لوکس کوشا کاملا بهداشتی و با کیفیت می باشد. جهت مشاهده تمامی گواهینامه های بهداشتی لطفا از طرسق این لینک به وب سایت شرکت کوشا پلاست نیکان مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *