همه ما تاثیرات رنگ ها در زندگی روزمره خودمون رو میدونیم و به همین جهت انتخاب اونها از اهمیت زیادی برخورداره. ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا همیشه در تلاش بوده تا طیف وسیعی از رنگ ها رو در سبد محصولات خودش داشته باشه تا بتونه همه جور سلیقه ای رو تامین کنه. در این نوشته قصد داریم به معرفی کامل این رنگ ها بپردازیم تا شما عزیزان در انتخاب محصولات و رنگ ها آگاهی کاملی داشته باشین.

یه نکته جالب در رنگ بندی محصولات کوشا اینه که بدونید که پرطرفدارترین رنگ محصولات رنگ شفاف یا همون بیرنگه حالا دلیلش چیه. یکی این که ظروف یکبارمصرف و چندبار مصرف کوشا از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت تولید میشه به همین جهت محصولات  کوشا از شفافیت و درخشندگی بسیار زیادی برخوردار هستند که این قضیه واقعا در هنگام انتخاب این رنگ تاثیر گذاره. دلیل بعدی اینه که بیشتر دوستانی که از محصولات کوشا برای سرو و بسته بندی محصولات خودشون استفاده می کنن ترجیح میدن که محصولات خودشون تحت تاثیر رنگ خود ظروف قرار نگیره و نتیجه دست رنج خودشون به بهترین شکل ممکن نمایش داده بشه.

خب حالا واقعا وقت اون رسیده که رنگ بندی های جذاب کوشا رو خدمتتون معرفی کنیم.

ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا
BLACKLIGHT

سری رنگ های بلک لایت

این سری از رنگ ها یا همون فسفری خودمون،  از سه رنگ سبز ، نارنجی و صورتی تشکیل شده که بدلیل استفاده از فلوروسنت در رنگ آنها در زیر نور معمولی از درخشندگی بیشتری نسبت به سایز رنگ ها برخوردار هستند ولی با استفاده از نور یو وی (UV) یا همون فرا بنفش تابش نور بسیار زیبایی دارن. همچنین این رنگ های بلک لایت به صورت شیشه ای بوده به این معنی که محصول استفاده شده در داخل اونها قابل دیدن می باشد. این رنگ ها در میهمانیهایی که نور پردازی اونها با استفاده از پرژکتورهای UV  باشه ، استفاده زیادی دارن.

ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا
THEMATIC

سری رنگ های تم

این سری رنگ های تم یا به اصطلاح تم تولدی از چهار رنگ قرمز ، زرد ، آبی و صورتی تشکیل شدن که  متناسب با تم های موجود در بازار هستن و ویژگی بارز این رنگ ها مات بودن اونهاست که از درخشندگی زیادی برخوردارن.

ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا
PASTEL

سری رنگ های پاستلی

و اما بریم سراغ رنگ های جذاب و اختصاصی کوشا به اسم رنگ های پاستلی که مجموعه ای بینظیر و چشم نواز از طیف های ملایم ودر عین حال خاص هستن و مخصوص سلیقه های شیک و منحصر به فرده . این رنگ های پاستلی تیفانی ، سالمونی ، بنفش ، زرد (لیمویی) ، آبی و صورتی هستن. به دلیل خاص بودنشون, تمامی محصولاتمون این رنگ بندی رو ندارن و یه سری محصولات خاص دارای این ترکیب رنگی هستن. یه ویژگی خیلی خاص این رنگ ها اینه که مکمل رنگی خیلی شاد و زیبایی در کنار هم پیدا میکنن . و از ترکیب آنها چیدمان بسیار چشم نوازی رو مشاهده میکنید

ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا
METALIC

سری رنگ های متالیک

همون طور که از اسم این سری پیداست ویژگی متالیک بودن آن هاست که  در دو نوع رنگی که در این سری استفاده شده به نام طلایی و نقره ای درخشندگی و انعکاس زیبایی از خودشون در محصولات نشون میدن.

ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا
BLACK & WHITE

رنگ های سفید و مشکی

در آخر دو تا پر طرفدار ترین رنگ های ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا رو میخوایم خدمتتون معرفی کنیم که در عین سادگی محبو بیت و طرفدارای زیادی دارن. رنگ های سفید و مشکی مات جلوه ای زیبا به محصولات میدن که بسته به نوع غذا یا محصولی که در ظروف استفاده میشه ترکیب و تضاد جالبی بین رنگ و موادی که داخل ظرف سرو میشه, ایجاد می کنه.

توجه

تمامی رنگ های استفاده شده در ظروف یکبارمصرف و چندبارمصرف کوشا بهداشتی ، Food grade و بر پایه پلی استایرن بوده و دارای پروانه بهداشتی تولید می باشند که شما می توانید از طریق این لینک در وب سایت شرکت کوشا پلاست نیکان تمامی گواهینامه را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *