خرید ظروف یکبار مصرف لوکس

تا همین چند سال پیش ظروف یکبار مصرف همه یک شکل و یک جنس بودند. این ظروف بدون در نظر گرفتن تنوع سلیقه ها و نوع مناسبت ها فقط در یک یا چند شکل خاص ساخته می شدند. اما در حال حاضر ظروف یکبار مصرف در شکل ها و طرح های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. به دلیل تنوع و زیبایی که به این ظرف ها اضافه شده است، در جشن و مهمانی ها از آن ها استفاده می شود. خرید ظروف یکبار مصرف لوکس و استفاده از آن در جشن و مهمانی ها حتی می تواند به مراسم شما تم متفاوتی بدهد و  حال و هوای خاصی را ایجاد کند.

به دلیل طراحی و زیبایی که ظروف یکبار مصرف پذیرایی دارند، گاهی تشخیص آن ها از ظروف چینی و کریستال دشوار است. ظروف یک بار مصرف لوکس نه تنها ظاهر بهتری دارند بلکه نسبت به ظروف یک بار مصرف معمولی جنس بهتری دارند. هزینه ای که برای خرید ظروف یکبار مصرف لوکس می پردازید در مقایسه با خرید ظرف های چینی و یا کرایه آن ها بسیار کمتر است.

ظروف یکبارمصرف لوکس

برای افرادی که نمی خواهند در پایان مهمانی نگران شستن ظرف ها و نظافت باشند؛ استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی بهترین گزینه است. بنابراین هنگام برنامه ریزی برای مراسم و جشن ها، خرید ظروف یکبار مصرف لوکس یکی از کارهای ضروری است. علاوه بر خرید حضوری، فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که می توانید در آنها خرید خود را انجام دهید.

تنوع و زیبایی ظروف یکبار مصرف

موقع خرید ظروف یکبار مصرف لوکس باید سلیقه خودتان و مناسبتی که پیش رو دارید را در نظر بگیرید. بعد از آن از تنوع زیادی که در ظروف می بینید، شگفت زده می شوید. انواع تم های شاد و رنگی برای جشن ها و مناسبت های دوستانه تا ظروفی که برای مناسبت های رسمی مانند مراسم سوگواری، سمینار و همایش مناسب هستند پیش روی شماست.

یک آیتم زیبا و خلاقانه که به ظروف یکبار مصرف پذیرایی اضافه شده طرح های کودکانه است. این طرح های شاد و جذاب به شدت میان بچه ها پرطرفدار است.  بسیاری از کودکان از دیدن رنگ های شاد و تنوع طرح ها هیجان زده می شوند. آن ها می خواهند در جشن تولد و بقیه ی مهمانی ها، حتما از این ظروف استفاده کنند.

استفاده از ظروف چند بار مصرف

ظروف چند بار مصرف نوعی از ظروف پلاستیکی هستند که دوام بیشتری دارند. این ظرف ها برای چرخه طبیعت و محیط زیست بهتر هستند و آسیب کمتری به آن وارد می کنند. ظروف چند بار مصرف نسبت به حرارت و فشار دوام بیش تری دارند. به آسانی شکسته نمی شوند و می توان برای خوردن و نوشیدن مواد داغ هم از آن ها استفاده کرد.

ظروف چند بار مصرف هم تنوع و طراحی خوبی دارند. در مقایسه با ظروف یک بار مصرف قیمت شان کمی بیشتر است. با این حال دوستداران محیط زیست و افرادی که بر روی استاندارد های سلامتی حساس تر هستند می توانند با خیال راحت تر از این ظروف استفاده کنند.

ویدئوی محصولات

جهت ایجاد حسی نزدیک تر به ظروف یکبار مصرف و چند بار مصرف لوکس کوشا برای خرید ، در سایت صفحه ای با عنوان ویدئوی محصولات قرار داده شده تا راهنمایی بهتری از خرید ایجاد گردد. همچنین این ویدئوها و سایر ویدئوهای دیگر را میتوانید در صفحه رسمی آپارات مشاهده نمایید.

همچنین از صفحه SHOP THE LOOK می توانید مجموعه ای از ظروف یکبار مصرف و چندبار مصرف را در یک عکس در کنار هم مشاهده و همان لحظه اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

2 دیدگاه در “خرید ظروف یکبار مصرف لوکس

  1. فرهادیان گفت:

    با سلام ، برای رستوران میخوام از ظروف شما تهیه کنم برای سالاد سزار پیشنهاد شما کدام محصول هست؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام و وقت بخیر ، ظروف هلنسا و کارن مناسب هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *